Bałagan jaki zostawisz świadczy o tobie?



Przyznam się że u nas w domu to ja jestem tą bałaganiącą osobą. Jakoś tak odkładanie rzeczy na miejsce, zawsze sprawiały mi trudność, przez to szczególnie ciuchy do dzisiaj prowadzą koczowniczy tryb życia 😅Co nie znaczy że wykorzystuję mojego męża który ma w sobie ten cholernie ważny nawyk odkładania rzeczy na półkę. 


Porządek i ja- chyba się nie lubimy

Staram się mocno. Chociaż nie zawsze to widać. Ja po prostu tak mam, że robię wiele rzeczy naraz i gdy przyjdzie mi coś do głowy to po prostu nie myślę już o składaniu tych ubrań tylko rzucam je na kupkę wstydu i biegnę robić to o czym pomyślałam Raczej nie przejmuję się też tym bałaganem co zrobiłam... do czasu aż usłyszę że ktoś do mnie niespodziewanie przyjedzie. Wtedy wpadam w panikę. Nagle rozpaczliwie próbuję sobie z nim poradzić. Z różnym skutkiem. Najczęściej łapię ciuchy i ładuję do szafy.

Wtedy wpadam w błędne koło



Poskładam ciuchy i niestety zaraz bałaganię, przez co za tydzień znowu je składam. Robota lubi głupiego no nie? Szczególne ta bezsensowna.

Znalazłam sposób na poukładane rzeczy

Niestety tylko te do pracy. Trzymam je po prostu na wieszakach, co zmusiło mnie też do pozbycia się części z nich o czym pisałam kiedyś tutaj. Jednak z pozostałymi ciuchami dalej mam problem. Do tego mam bardzo nie praktyczną szafę, przez co czasami musze za czymś ,,grzebać z tyłu'' co powoduje rozwalenie tych z przodu. Nie mogę się doczekać aż będziemy mieć swój dom i swoją wielką szafę. Moja część będzie w większości składała się z wieszaków. Może to jest jakiś sposób na bałagan?

A wy jesteście z tych bałaganiących czy raczej trzymacie porządek? 😁

Acha...Osobiście nie uważam że jak do kogoś przyjdę a ten  ma bałagan(nie mówię o brudzie) w domu to jest to normalne część życia. Szkoda czasu by 24h/ 7 dni w tygodniu mieć wszystko jak od linijki. Szanuję to że ktoś woli pospać i przez to zostanie po nim lekki bałagan gdy szykuje się do pracy.  Zawsze można ogarnąć to na luzie jak się z niej wróci, nawet nie musi być to od razu😉



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 By żyć po swojemu , Blogger