Rzeczy z drugiej ręki



 Zagadka .Kiedyś symbol wstydu, dzisiaj powód do dumy. O co chodzi? O rzeczy z drugiej ręki. Jedni kupują bo muszą, inni bo to teraz modne, a jeszcze inni bo chcą ograniczyć konsumpcjonizm przy czym dbają o środowisko.


Ubrania z drugiej ręki

Mam wrażenie że brzmi to lepiej niż ubrania używane. Ludziom mało kiedy przechodzi przez gardło, to że kupili np.sukienkę na szmateksie. Zamiast tego ładniej brzmi ,,ta sukienka jest z drugiej ręki, znalazłam ją w pobliskim second hand'zie''. Sama kiedyś przysięgałabym w żywe oczy, że nie mam nic takiego. Coś po kimś było przecież takie ohydne, kojarzące mi się z totalnym ubóstwem. Pamiętam, że jak wchodziłam do szmateksu, trzy razy się oglądałam zanim weszłam do budynku, żeby przypadkiem mnie ktoś nie zobaczył. Ale to wtedy byłby dla mnie wstyd....

Teraz jest inaczej

Z modą jakoś mi nie po drodze, nie będę nosić czegoś co nie jest w moim stylu. Przez to często mam tak, że jadę na zakupy i wracam z niczym. Tracę przy tym kilka godzin. Jedyne co przywożę to bolące nogi. Więc czasami szukam czegoś na szmateksach(tak nie boję się tego słowa) lub na Vinted. Ta druga opcja jest dla mnie wygodniejsza, bo nie muszę jechać w ciemno z nadzieją, że może coś kupię.

Po co przepłacać

Z drugiej szafy mam kardigany, które w sklepach kosztują ok.50-60 zł, a tam mogę je znaleźć do 10 złotych w idealnym stanie. Małą czarną kupiłam tam za złotówkę, to jedna z moich ulubionych sukienek. Jesienią upolowałam płaszcz( z Vineted), takiego fasonu już długo szukałam, bo każdy odstraszał ceną, która zaczynała się od 400 zł, a tu mam w idealnym stanie za 30 zł. Teraz upolowałam ciekawą torebkę, idealną na nadchodzącą wiosnę i lato.



Używam jej okazjonalnie, tydzień temu dopełniła moją stylówkę na weselu. Nikt takiej nie miał, więc nie mogłam jej pomylić 😜

Jestem ciekawa co sądzicie o takich ''zakupach'', jesteście na tak czy na nie? 
Trzymajcie się
Ruda 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 By żyć po swojemu , Blogger