Prezent na Walentynki dla niej

 Nie wiem jak wam, ale mi od pewnego czasu czas tak ucieka, że nie nadążam zmieniać kartek w kalendarzu. Dopiero był grudzień, stycznia jakoś nawet nie poczułam a już mamy luty! A jak luty to wiadomo Walentynki. 



Jaki prezent na Walentynki?

Osobiście nie lubię jak coś zagraca mi otoczenie, więc wszystkie figurki, dyndające serduszka na sprężynach odpadają. Wolę rzeczy ładne, lub takie których mogę użyć więcej niż raz w roku. Nie nie preferuje rzeczy do domu. Za patelnię zabiłabym na miejscu 😂  Moje propozycje są przystępne cenowo. Nie znajdziecie tu markowych rzeczy, ponieważ zdaję sobie sprawę że nie każdy może zaszaleć i wydać na prezent 400 zł. 


Gdzie szukać prezentu na Walentynki?

Nie każdy ma czas na chodzenie po sklepach i szukanie prezentów. Tym bardziej, gdy na ten prezent nie ma sie pomysłu. Jednak praktycznie każdy ma Ineternet i korzysta z Allegro*.


Kwiaty w pudełku (flower box)

Kwiaty są zawsze dobrym wyborem. Jeśli macie ochotę na coś innego niż standardowy, oklepany bukiet kwiatów, to może niech w tym roku będą to kwiaty w pudełku? Wyglądają nie tylko pięknie ale i elegancko.

1.Kwiaty jak bombonierka (klik











2. Bukiet w pudełku (klik)



3. Kwiaty mydlane ze świecą sojową (klik)





Biżuteria 

1.Naszyjnik Yes-Ten jest piękny i sama nie pogardziłabym takim (klik) :

2.Kolczyki Yes - sprawdzą się jeśli szukacie motywu innego niż serce.Według mnie takie skrzydła też super wyglądają na uchu.(klik)








Bielizna

Nie kupujcie uniwersalnych. Można się przejechać. Dlatego wybierałabym aukcje z rozmiarami, takie jak te:


        

1.Koszulka nocna(klik)

2.Szlafroczek(klik)

3.Piżdzamka(klik)


Nie zostawiajcie kupowania prezentu na ostatnią chwilę

Pamiętajcie by wybierając prezent, uwzględnić ewentualne opóźnienie w dostawie, nie zostawiajcie sobie wyboru prezentu na trzy dni przed, bo wsystarczy nieuczciwy kurier, króry zaznaczy że nie było was w domu i dostawa przesunie się o jednen dzień. A jeden dzień to czasami dużo. Miałam kiedyś taką sytuację, że zamiawiałam coś na styk i nie jest to miłe uczucie jak przychodzi godzina 14, a kurier zawsze jest między 10 a 12. Szkoda nerwów 😉

Mam nadzieję że pomogłam. Na dniach postaram się przygotować zestaw prezentowy dla mężczyzny.
Papa
Ruda 💚


*Post ten powstał w ramach współpracy z portalem Allegro i zawiera linki afiliacyjne.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 By żyć po swojemu , Blogger