Zima zaskoczyła całą Polskę

 ,,Zima zaskoczyła polskich drogowców''. Znamy to. Co rok, ta sama historia zimą, najpierw źle bo zima zima a śniegu ni ma, a gdy ten spadnie to jesteśmy zaskoczeni...


Skąd ten atak zimy w tym roku?


W tym roku ta zima, to prawdopodobnie moja sprawka. Można powiedzieć, że wykrakałam ją jakiś czas temu gdy powiedziałam do siostry, że mamy zamiar postawić ściany w domu jak najszybciej, nawet pod koniec lutego, ale znając nasze szczęście będzie zima jakiej już dawno nie było. Kto nie lubi zimy, to przepraszam, kto się cieszy z bieli za oknem, to nie musi mi dziękować. 😂 

Zima może być fajna

Serio może być. I mówi to ktoś kto nie powinien tak mówić bo:
-wiecznie mi zimno, w domu muszę mieć 24-25 stopnie ,ale już na zewnątrz minus 15 mi nie przeszkadza
- mam prawo jazdy- kto nie ma auta ten nie wie co to skrobanko szybki, gdy zapomni się osłonić szybę
- chusteczki higieniczne to mój najlepszy przyjaciel, takze zimą to się w ogóle nie rozstajemy


Plusy zimy


1.Zrobisz fajne zdjęcia- nawet jak nie potrafisz w fotografie, to śnieg robi już połowę roboty, przy którym nawet stylówa ,,na żula'' nie robi tak od razu odrzutu. A o tej stylówie wiem dużo, szczególnie gdy chodzę ''koło domu '' 😂 Także korzystajcie z możliwości klimatycznych zdjęć i trzaskajcie zdjęcia bez opamiętania




2. Buty z futerkiem. Lubię wszystko co milusie w dotyku, ale jeśli chodzi o buty ma to być bardziej w środku niż na zewnątrz, inaczej razi mój spaczony gust. Ostatnio kupiłam sobie milusie w środku trapery za.... 50 zł. 

3. Możesz bezkarnie się pobawić na śniegu, czyli zjeżdżać na sankach, naparzać się sankami, lepić bałwany, nawet takie niestandardowe jak ten.

Tak, to jest Ted 😂


4.Kulig z ogniskiem. Przyznam że mam lekką traumę z dzieciństwa jeśli chodzi o kuligi ale takim z ogniskiem, nie pogardziłabym.

5.Grzane wino/ piwo- ono nie smakuje tak latem jak wtedy gdy za oknem jest mróz. Kubek takiego winka nieźle rozgrzewa, choć trzeba uważać by nóżek ''nie roztopiło'' i nie pozbawiło nas władzy nad nimi 😂

A wy lubicie zimę czy raczej czekacie na ciepło?

Papanarazie 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 By żyć po swojemu , Blogger